Het einde van BINTA komt in zicht

Hoi lieve mensen. We moeten helaas melden dat we, noodgedwongen i.v.m. problemen met de gezondheid van onze voorzitter Lisette Sprengers, per januari gaan stoppen met Stichting BINTA. Het geld dat nu in kas zit zal besteedt worden aan nog een enkel gezin d.m.v. een kleine maandelijkse toelage totdat de kas leeg is. In de loop van dit jaar gaan we als laatste activiteit dit in Gambia regelen. Dus jullie ondersteuning blijft daar naartoe gaan waar het voor bedoeld is.                           Het rekeningnummer van stichting BINTA blijft open voor wie wil blijven steunen om de toelage van ongeveer 50euro p.m. langer te kunnen continueren.Heel hartelijk bedankt voor jullie jarenlange vertrouwen!