Awa Sira Beldeh

in sponsoring 2018

2019 Awa op school
2019: Moeder, Awa en vader Beldeh

Oktober 2019: Awa is nu 9 jaar en duidelijk al minder verlegen en kwam trots naar ons toe gelopen toen we op de school aankwamen. We hebben deze keer kennis gemaakt met haarouders. De wijk waar ze woont staat op het moment dat wij aankomen erg veel water. Awa woont in een twee kamer woninkje met haar vader, moeder, broer en zusje. Awa is zichtbaar trots als ze ons haar schoolresultaten laat zien. Ze doet het goed op de Bijilo school. Volgend jaar bezoeken we haar familie weer.

Oktober 2018: Awa is een verlegen meisje en weet op het moment dat ze kennismaakt met ons niet goed wat ze met deze geweldige sponsoring aan moet. Ze is er wat door overbluft. Awa heeft van ons wat extra oefenschriften, pennen en potloden gekregen voor op school met een leuk kleurtje. Ze was er enorm blij mee. Zwarte schoenen (die verplicht zijn op de scholen) had ze aan. Net zoals een goed passend uniform. Die jaarlijks moeten worden aangeschaft omdat deze zo hard slijten van het dragen en het wassen. Door omstandigheden is er geen kennis gemaakt met de ouders. Een uitgebreide kennismaking met de familie zal zeker volgend jaar in oktober wel het geval zijn.