Bijzondere sponsoring dankzij Ivonne Verspeek

Hartelijk dank Yvonne Verspeek voor deze bijzondere sponsoring. Ook dank aan het parkpersoneel voor hun inpakhulp! Deze actie heeft stichting BINTA in totaal 1630,= euro opgeleverd.

Ivonne werkt op een bekend familie vakantiepark. Ze is daar Leisure Manager en onder andere verantwoordelijk voor de inkoop en verkoop van een kleding winkeltje. Door het wisselen van collecties en het steeds aanpassen aan seizoenen, ontstaat er na verloop van tijd een behoorlijke voorraad kleding in het magazijn. Ivonne wilde voor deze restpartij een goed doel vinden en ze dacht aan onze stichting BINTA.

We zeggen ja tegen de behoorlijk grote stapel kleding en het parkpersoneel helpt ons even later behulpzaam mee om alles in dozen te pakken. Op de volgende maandag, in het Jong Nederland gebouw in Borkel en Schaft, ligt alle kleding keurig uitgestald. We zijn klaar voor onze 1e verkoop.

Er werd veel gelachen en door onze voortreffelijke winkelmeisjes Thea, Linda, Maria en Marlon werd het onze klanten gemakkelijk gemaakt om het juiste kledingstuk of juiste maat te vinden. Goed gedaan meiden!