Hartverwarmende jaarafsluiting

In de december maand, die het jaar 2013 afsluit, kijken we terug op wat we hebben bereikt, wat er goed of minder goed is gegaan en, ondanks alle recessie berichten, dat we het nog steeds goed hebben hier in Nederland. Bijzonder voor stichting BINTA was ons gezamenlijk waterproject, met Samen Verder Valkenswaard, in Busura het afgelopen jaar. We zijn trots dat we dit project positief hebben kunnen afsluiten. Verder zijn we uiterst tevreden over de inzet van de door ons gesponsorde mensen. Iedereen en vooral de schoolgaande kinderen doen hun best om de Nederlandse donateurs niet teleur te stellen. Namens iedereen in Gambia, hartelijk dank voor de steun!

Het bestuur van stichting BINTA wil alle donateurs en iedereen die ons een warm hart toedraagt hartelijk danken voor het vertrouwen. Zeker speciale dank aan iedereen die extra december donaties hebben gestort!

Allemaal een mooi, liefdevol en opbouwend 2014 gewenst.