Auto richting Gambia is een feit

Update: okt 2019. De auto is goed in Gambia aangekomen en we hebben er goed gebruik van kunnen maken tijdens onze reis afgelopen oktober. Geweldig om meteen de dag na aankomst te kunnen beginnen met het bezoeken van de families. TOP! De auto staat, na ons vertrek, bij familie Dibba op de compound onder een beschermhoes. Zoon Ibby heeft opdracht gekregen om de auto regelmatig te controleren en er een stukje mee te gaan rijden. Er zijn met de familie goede afspraken gemaakt m.b.t. het gebruik van de auto.

Juli 2019: Dankzij Rotary club Valkenswaard en Autobedrijf Piet Bosman is het eindelijk gelukt een auto richting Gambia te sturen. Op 20 juli is de Renault Clio in een container gezet in Gilze bij het Export bedrijf Gambia For You.  We verwachten de auto half augustus in de haven van Banjul.