Nieuwsbrief voortaan digitaal te ontvangen voor onze donateurs

In tijden van “de broeksriem aansnoeren en op de kleintjes letten”.

Het aantal donateurs dat zich aanmeld is stijgende. Daar zijn we als stichting erg blij mee. Meer donateurs, is meer hulp voor kinderen en gezinnen in Gambia. Meer donateurs betekend ook, met betrekking tot onze nieuwsbrief, hogere onkosten. Tot op heden hebben we onze kleurrijke informatieve nieuwsbrief voor een laag tarief kunnen printen. Daarentegen zijn de verzendkosten flink duurder geworden! En, omdat élke euro in Gambia erg goed besteed is willen we zo min mogelijk onnodige onkosten maken.

De meeste donateurs, hebben al een email gehad met het verzoek of ze het op prijs stellen onze nieuwsbrief in de toekomst digitaal te ontvangen. Het versturen van deze aanmeldings-email gaan we de komende tijd nogmaals herhalen.

Bent u nog geen donateur? U kunt zich hier meteen aanmelden: Contact – Donateur – Nieuwsbrief. Vul het formulier in met vermelding dat u jaar donateur wordt voor tenminste minimaal 10,= euro en vink daarbij ‘ aanmelden digitale nieuwsbrief ’ aan.