Wondelijk mooie en zonnige Pinkstermarkt

Hoewel de dagen voor Pinksteren en de dagen na Pinksteren met koud en slecht weer werden gevuld, is het op de 1e Pinksterzondag een prachtige mooie maar vooral een zonnige dag.

We waren er met onze spulletjes vroeg bij, om ons vrolijk oranje gekleurde kraam op te vullen met gedoneerde spullen.

De gekregen nieuwe sieraden werden onze klanten lokkers. En aan klanten hebben we geen gebrek gehad.

Het was een mooie dag met weer een prachtige koetsen defilé, georganiseerd door onze plaatselijke Hippische Vereniging St. Servatius.

Wij als stichting BINTA zijn zeer tevreden over de opbrengst en danken iedereen voor de hartelijkheid en vrijgevigheid aan ons kraampje, wij hebben er van genoten en hopen U ook!!

tot volgend jaar!!