Speelgoed en kledingbeurs D’n Teut In Borkel en Schaft

Wat een leuke verrassing dat de opbrengst van de tafelhuur naar onze stichting mocht gaan.

Op 27 oktober stonden we daarom ook al vroeg op de kleding en speelgoedbeurs om de nodige informatie over onze stichting te geven aan belangstellende.

Het was die zondagmorgen gezellig druk. Alle tafels waren verhuurd en overal lag speelgoed en kleding voor groot en klein uitgestald.

Naar mate de ochtend vorderde zag je de tafel huurders steeds meer tevreden kijken. De zaken liepen goed en er werd veel verkocht.

Ons info hoekje kreeg regelmatig bezoek en er werd door gulle gevers ook euro’s in het donatie potje gedaan.

Stichting BINTA bedankt de organisators van de kleding en speelgoedbeurs hartelijk voor dit leuk initiatief.