Veel leuke acties van heel veel lieve mensen

Nog een hartelijke dank aan een heleboel mensen die in de maand december onze stichting verrast hebben met leuke acties, op veel verschillende manieren en daardoor zo gul gesteund hebben.

Enkele collega’s van onze voorzitter zijn spontaan op de jaarlijkse kerstmarkt gaan staan in Kempenhof Valkenswaard. De opbrengst van het kraampje is geheel aan BINTA geschonken.

Onze voorzitter Lisette heeft zelf voor het eerst in Borkel en Schaft op de kerstmarkt gestaan. Een vruchtbare avond met een leuke opbrengst. Het was zeker een gezellige avond die volgend jaar om herhaling vraagt.

Een ander heel lief mens brengt het hele jaar een plaatselijk blaadje, ‘de Uitstraling’ rond in haar dorp. Op het eind van het jaar word er dan een nieuwjaarsgroet persoonlijk bij alle lezers aan huis gebracht. Deze lieve meid heeft huis aan huis geen eindjaarsgift voor zichzelf gevraagd maar een donatie voor stichting BINTA.

Verder hebben nog een behoorlijk aantal personen een tussendoor donatie gedaan aan stichting BINTA.